본문 바로가기
web_design/_music

Just When I Needed You Most - Randy Van Warmer

by boolean 2013. 8. 18.
728x90

Just When I Needed You Most - Randy Van Warmer

당신은 아침에 짐을 꾸렸지요
나는 창 밖으로 내다보면서
무슨 말이든 해보려고 했어요
당신은 문을 닫지도 않은 채 빗속으로 떠나고
나는 당신을 막지 못했어요

이제, 나는 예전보다 더욱 더 당신이 그리워요
그리고 지금 어디에서 위안을 찾아야 할지 모르겠어요
바로 당신을 가장 필요로 할 때
당신이 내 곁을 떠났기 때문이죠
당신을 가장 필요로 할 때 당신은 내 곁을 떠났어요

요즘엔 거의 매일 아침,
창밖을 내다보며
당신이 어디에 있을지를 생각해 봐요
당신이 내게 편지를 보내면 나도 부치려고
줄곧 편지를 써 왔어요

나는 예전보다 더욱 더 당신을 필요로 하기 때문이죠
그리고 지금 어디에서 위안을 찾아야 할지 모르겠어요
바로 당신을 가장 필요로 할 때
당신이 내 곁을 떠났기 때문이죠
당신을 가장 필요로 할 때 당신은 내 곁을 떠났어요

당신은 아침에 짐을 꾸렸지요
나는 창 밖으로 내다보면서
무슨 말이든 해보려고 했어요
당신은 문을 닫지도 않은 채 빗속으로 떠나고
나는 당신을 막지 못했어요

이제 난 예전보다 더욱 더 당신을 사랑해요
그리고 지금 어디에서 위안을
찾아야 할지 모르겠어요
바로 당신을 가장 필요로 할 때
당신이 내 곁을 떠났기 때문이죠
오 당신은 내가 당신을 가장 필요로 할 때
내 곁을 떠났어요
당신은 내가 당신을 가장 필요로
할 때 내 곁을 떠났어요

You packed in the morning
I stared out the window
and I struggled for something to say
You left in the rain without closing the door
I didn't stand in your way

Now, I miss you more than
I missed you before and now
Where I'll find comfort, God knows
Cause you left me just when I needed you most
Left me just when I needed you most

Now most every morning
I stare out the window
and I think about where you might be
I've written you letters that I'd like to send
If you would just send one to me

Cause I need you more than
I needed before, and, now,
Where I'll find comfort, God knows
Cause you left me just when I needed you most
Left me just when I needed you most

You packed in the morning
I stared out the window
and I struggled for something to say
You left in the rain without closing the door
I didn't stand in your way

Now, I love you more than
I loved you before and now
Where I'll find comfort, God knows
Cause you left me just
when I needed you most
Oh, yeah, you left me just
when I needed you most
You left me
just when I needed you most










댓글